موسسه آموزش عالی هادی

برگزاری دوره های آموزشی آزاد

موسسه آموزش عالی هادی

برگزاری دوره های آموزشی آزاد

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش نصب گوگل آنالیتیکس

معمولا وبسمتر ها علاقه زیادی به تجزیه و تحلیل آمار وبسایت و بررسی اطلاعات بازدیدکنندگانشون دارند. این اطلاعات و دیتاها به مدیران وبسایت ها کمک میکنه تا رفتار کاربران رو تجزیه و تحلیل کنند و راه رو بسوی پیشرفت وبسایتشون هموار کنند. در این مورد، بازهم گوگل حرف اول رو میزنه و با سرویس Analytics Google در زمینه سرویس های تجزیه و تحلیل بازدیدهای وبسایت پیشرو هست. آمارگیر وبسایت گوگل آنالایتیکش بسیار دقیق هست و مقادیر مختلفی از یک بازدیدکننده وبسایت رو در اختیار شما قرار میده. پیشنهاد ما سرویس گوگل آنالایتیکس هست .

 

فعال سازی گوگل آنالایتیکس در وردپرس ۶۰ ثانیه بیشتر وقت نمیگیره و ما میخوایم بهتون آموزش بدیم که چجوری میتونید گوگل آنالایتیکس رو بر روی وردپرس فعال کنید. پس با ما همراه باشیدبه اکانت گوگل خود وارد بشید شعار گوگل، Google Of All, Account One هست و این یعنی با یک اکانت گوگل میتونید به کلیه سرویس های گوگل دسترسی داشته باشید. پس اگر یک حساب جیمیل دارید، عملا حساب گوگل آنالایتیکس هم دارید. از طریق آدرس زیر به حساب Analytics Google خودتون وارد بشید. اگر اکانت گوگل ندارید، از آدرس زیر یک اکانت گوگل بسازیدوبسایت سرویس گوگل آنالایتیکس وقتی وارد اکانت گوگل آنالایتیکس خودتون شدید، بر روی دکمه Site a Add کلیک کنید و اطلاعات فرم رو تکمیل کنید. بعد از این کار گوگل به شما یک کد جاوا اسکریپت میده که باید اون کپی کنید و در وبسایتتون قرار بدیدآموزش افزودن کد گوگل آنالایتیکس به قالب وردپرس حالا باید کدی که از گوگل دریافت کردید رو در قالب وبسایت خودتون قرار بدید. برای این کار کدی که کپی کرده بودید رو در فایل php.Header و در تگ <Body>  قرار دهید.

برای شرکت در کارگاه آموزشی گوگل آنالیتیکس کلیک کنید

 

چک کنید و ببینید که این کار رو درست انجام دادید؟ به اکانت Analytics Google خودتون برگزدید. از بخش Admin بر روی Info Tracking  کلیک کنید. اگر در بخش Status Tracking  کلمه ی Data Receiving رو دیدید، یعنی این کار رو درست انجام دادید و همه چیز آماده هست. در غیر اینصورت مراحل کار رو مجددا بازبینی کنید.

یک راه حل ساده تر: از پلاگین وردپرس استفاده کنیدبا زهم وردپرس کار رو راحت کرده و برای Analytics Google هم یک افزونه داره که تمامی این مراحل رو (به غیر از عضویت) به راحتی انجام میده. نام این افزونه Analytics Google هست و بصورت رایگان از مخزن افزونه های وردپرس در دسترس هست. برای دسترسی به این افزونه اینجا کلیک کنید + بعد از نصب و فعالسازی افزونه، تنها کافیه از بخش تنظیمات این افزونه، ID-Tracking خودتون رو در باکس مشخص وارد کنید و تنظیمات رو ذخیره کنید.

واژه نامه گوگل آنالیتیک: پیش از شروع , چند اصطلاح وجود دارد که شما می بایست معانی آنها را بدانید. شما اغلب با این اصطلاحات در داده های گوگل آنالیتیک مواجه خواهید شد, و همچنین این اصلاحات در این مقاله استفاده شده اندابعاد (Dimensions)ابعاد یک ویژگی توصیفی یا مشخصات یک شی می باشد که می تواند مقادیر مختلفی داشته باشدمرورگر, خروج از صفحه, نمایش ها و مدت زمان دوره همه نمونه هایی از ابعاد هستند که به صورت پیش فرض در گوگل آنالیتیک وجود دارندمتریک ها یا معیار ها (Metrics) مقادیر منحصر به فردی از ابعاد هستند که به صورت یک مبلغ یا یک نسبت اندازه گیری می شوند. صفحه های مشاهده شده, صفحات مشاهده شده در هر دوره و میانگین زمان دوره ها نمونه هایی از متریک هایی هستند که در گوگل آنالیتیک استفاده می شونددوره ها (Sessions)یک دوره به بازه ای از زمان که کاربر فعالانه با وب سایت شما, برنامه و غیره درگیر می باشد اطلاق می گردد البته در یک تاریخ مشخص. تمام داده های استفاده شده (صفحه های مشاهده شده, رویدادها, تجارت الکترونیک و غیره) با یک دوره مرتبط می باشند.کاربران (Users)کاربران کسانی هستند که در یک محدوده تاریخ انتخاب شده حداقل یک دوره فعال داشته اند. که این شامل هر دو کاربر جدید و مجدد بازگشته می شودتعداد بازدید از صفحه (Page views)به معنی تعداد کل صفحات مشاهده شده می باشد. نمایش

 

برای شرکت در کارگاه آموزشی گوگل آنالیتیکس کلیک کنید

انتخاب کننده محدوده تاریخ گوگل آنالیتیک امکان مقایسه داده ها را به شما می دهد

از آنجا که داده ها برای هر وب سایت تغییر می کند تا مقایسه زمانبندی شده را انعکاس بدهد, این ساده می باشد که ببینید کدام وب سایت شما ترافیک بیشتر و یا کمتری را دریافت کرده است و تغییرات را متوجه شوید.

گزینه های نوار منوی بالایی گوگل آنالیتیک

در منوی عمودی سمت چپ, یک ابزار جستجو وجود دارد تا به شما برای پیدا کردن گزارش های خاص کمک کند و همچنین یک لیست از لینک هایی به مناطق مهم از گوگل آنالیتیک شما.

گزینه های منوی گزارش استاندارد در گوگل آنالیتیک

وقتی شما لوگوی شبیه به کلاه فارغ اتحصیلی را در زیر انتخاب کننده تاریخ در نوار ابزار مشاهده می کنید, می توانید بر روی آن کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد داده های آن گزارش خاص بدست بیاورید. (مانند آنچه در پایین نشان داده شده است) مطالب آموزشی گوگل آنالیتیک در گزارش های استاندارد“ زیر منوی نوار ابزار دو گزینه وجود دارد. تمام دوره ها (Sessions All )که اطلاعات شما را از سرتاسر گوگل آنالیتیک به صورت تمام و کمال نشان می دهد, و اضافه کردن سگمنت (Segment Add )که اجازه می دهد که شما اطلاعات خود را بر اساس معیارهای خاصی مشاهده کنید, مانند ترافیک مستقیم, ترافیک از موتورهای جستجو, ترافیک از موبایل ها و غیرهدر صفحه اضافه کردن سگمنت, شما می توانید از گزینه ایجاد سگمنت جدید (Segment New Create )استفاده نمایید برای ساختن معیارهای مورد نظر خودتان, مانند ترافیک آمده به وب سایت از کشور ایران و یا ترافیک آمده به وب سایت شما روی یک صفحه خاص از وب سایت.

 

سگمنت های مختلف گوگل آنالیتیک برای اطلاعات ترافیکی خاص

با نگاه به صفحه تمام دوره ها, شما اطلاعاتی را خواهید دید که مخصوص گزارشی است که نگاه می کنید. بیشتر گزارش ها با یک دید جستجوگر در جدول زمانی شروع می شوند.

 

 

برای شرکت در کارگاه آموزشی گوگل آنالیتیکس کلیک کنید

بخش جستجوگر یک نمای کلی از اطلاعات گزارش شما نشان می دهد

در بالای دید جستجوگر در جدول زمانی گزینه ای برای سوئیچ بین خلاصه اطلاعات, میزان استفاده سایت, مجموعه هدفتجارت الکترونیک و تبلیغاتAdSense گوگل وجود داردنمایش خلاصه اطلاعات به صورت پیش فرض می باشد و برای اطلاعاتی که گزارش شده اند میزان جذب, رفتار و تغییرات اطلاعات را نشان می دهد. در مثال زیر, این می تواند اطلاعاتی باشد برای بازدیدکنندگانی که به یک زبان خاص صحبت می کنند.

مشاهده خلاصه از اطلاعات گزارش در گوگل آنالیتیک

اگر شما چندین هدف برای وب سایت خود راه اندازی کرده اید, از منوی کشویی تغییرات برای تغییر اطلاعات مربوط به یک هدف متفاوت استفاده نمایید.

 

برای شرکت در کارگاه آموزشی گوگل آنالیتیکس کلیک کنید

از منوی کشویی تغییرات برای نمایش یک هدف خاص استفاده نمایید

نگاه به میزان استفاده سایت فقط به شما تعداد دوره ها, تعداد صفحات دیده شده در هر دوره, میانگین بازه زمانی دوره ها, درصد دوره های جدید و نرخ جستن برای اطلاعات گزارش شده را نشان می دهد. در واقع نگاه به میزان استفاده از سایت همه چیز از گزینه های جذب و رفتار را به جز کاربران جدید را شامل می شوددیدن مجموعه های هدف نرخ تغییر کلی هدف را برای اهداف یک مجموعه نشان می دهد (شما می توانید ۴ هدف در هر مجموعه داشته باشید), ارزش هدف در هر دوره و نرخ تبدیل هدف فردی برای هر هدف در یک مجموعه. (در انتهای این مقاله در مورد راه اندازی اهداف صحبت خواهیم کرددیدن تجارت الکترونیک میزان درآمد, معاملات, ارزش سفارش, نرخ تغییرات تجارت الکترونیک و ارزش هر دوره را برای اطلاعات گزارش شده نشان می دهد. جهت دریافت اطلاعات فوق الذکر, شما می بایست وب سایت تان را برای دریابی تجارت الکترونیک تنظیم نمایید, و شما از مرکز راهنمایی یا Center Help گوگل آنالیتیک می توانید چگونگی این تنظیمات را بیاموزیدگزینه دیدگاه AdSense مربوط به وب سایت هایی می شود که تبلیغات AdSense گول را روی وب سایت شان راه اندازی کرده اند. این دیدگاه درآمد حاصل از AdSense ,تعداد کیلیک روی تبلیغات, تعداد بازدید صفحه, rate through Click  (CTR)و Effective (eCPM thousand-per-Cost )را برای اطلاعات گزارش شده نشان می دهد. برای دریافت این اطلاعات می بایست اکانت تبلیغات AdSense شما به اکانت گوگل آنالیتیک شما مرتبط و یا Link شوددر زیر گزینه های بخش جستجوگر یک منوی کشویی برای مقایسه دوره ها (Sessions (و دیگر معیارها وجود دارد. از این منوی کشویی برای دیدن اطلاعات مختلف مقایسه ای در گزارش تان مانند مقایسه دوره ها و نرخ جستن استفاده کنید.

 

با استفاده از منوی کشویی بخش جستجوگر, معیارهای مختلف را با هم مقایسه نمایید

در سمت راست این منوی کشویی, شما می توانید نوع نمایش اطلاعات تان را به روزانه, هفتگی یا ماهیانه تغییر دهید و یا همچنین از حالت جدول زمانی به یک نمودار با جزئیات بیشتر و یا یک گراف تغییر دهید.

برای شرکت در کارگاه آموزشی گوگل آنالیتیکس کلیک کنید

نماهای اضافی حالت نمودار و گراف از بخش جستجوگر

در جدول زیر بخش جستجوگر, چند گزینه نمایشی دیگر وجود دارد. در بالای سمت چپ, شما چند منوی کشویی می بینید برای اضافه کردن یک بعد ثانویه.به عنوان مثال, اجازه دهید فرض کنیم که شما در حال مشاهده گزارش زبان انگلیسی – آمریکایی هستید (Language us-en) که در مسیر زیر قرار دارد(us-en > Language >  (Geo > Audience    و می خواهید اطلاعات بیشتری درباره منابع اصلی ترافیک برای کاربران انگلیسی زمان ایلات متحده بدست بیاوریدبر روی بعد ثانویه کلیک کنید, ابتدا از منو گزینه جذب (Acquisition)و سپس منبع (Source) را انتخاب کنید. حالا جدول داده ها اطلاعات مورد نظر شما را نشان می دهند.

از بعد ثانویه برای پیداکردن اطلاعات خاص استفاده کنید

دربالای سمت راست جدول, شما می توانید نوع نمایش را به نمدارها و گراف های مختلف تغییر دهید. برای مثال شما می توانید نوع نمایش را به نمودارهای دایره ای تغییر دهید و اکثر کاربرانی که به وب سایت به صورت مستقیم آمده اند ( یعنی کاربرانی که از وب سایت دیگری ارجاع نشده اند, از موتورهای جستجو و یا شبکه های اجتماعی هم نیامده اند) و به زبان انگلیسی – آمریکایی صحبت می کنند را مشاهده کنید.

  • Hadi academi
  • ۰
  • ۰
توانایی های یک منشی موفق

مسولین دفاتر

 

صفات، ویژگی ها و توانمندی ها

  • برقراری تماس با وزارتخانه ها، موسسات و ارگان های دولتی و سفارتخانه ها به منظور هماهنگی و تنظیم برنامه ملاقات ها،کنفرانس ها و سمینار ها.
  •  تنظیم لیست متقاضیان داخلی یا خارجی ملاقات با مقام مربوطه و تعیین ساعات ملاقات برای آنها.
  •   تهیه و تنظیم گزارشات لازم پیرامون مطالب و وقایع مهم روزانه جهت ارایه به مقام مربوط.
  •  ابلاغ دستورات مقام مربوطه به اشخاص و موسسات ذیربط و واحد های تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده و پیگیری آنها.
  •  تلخیص گزارشات تهیه شده برای مقام مربوطه.
  •  آماده نمودن سوابق و پرونده های مربوط به کمیسیون ها، جلسات و سمینارها برای اطلاع مقام مربوطه.
  •  انجام اقدامات لازم در زمینه برقراری ارتباط تلفنی مقام مربوط.
  •  انجام اقدامات لازم در زمینه دریافت، ثبت و توزیع و نگهداری و بایگانی کردن پرونده ها و سایر اسناد و مدارک واحد مربوط.
  •  تهیه برخی از نامه ها و متن تلگرام ها جهت مخابره.
  •  ماشین کردن نامه ها، گزارشات، جداول و فرم های مورد نیاز.


وضع ظاهری و پوشش

 وضعیت ظاهری افراد در سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و یکی از مهمترین مبناهای قضاوت سایرین محسوب می شود. حفظ آراستگی، نظافت، پوشش مناسب محیط های کاری و … از ویژگی های مهم وضعیت ظاهری محسوب می شودظاهر افراد نه تنها بر ادراک دیگران از رفتار ایشان تاثیر می گذارد بلکه بر واکنش دیگران نسبت به ایشان نیز موثر است. به طور کلی چنین استنباط می شود که فرد مرتب، کارمندی حرفه ای در سازمان است بنابراین نوع برخورد با ایشان نیز متفاوت خواهد بود. وضعیت ظاهری به خصوص در نگاه اول یا اولین برخورد با افراد، از ویژگی های بسیار مهم در ارتباطات موثر محسوب می شود. برای مثال در تمامی ارتباطات روزمره، همواره، ما بر اساس نوع لباس پوشیدن سایرین (شیک پوش یا ژنده پوش) با آنها برخوردهای متفاوتی خواهیم داشت. پس می بایست در محیط های سازمانی با وضعیتی مناسب و آراسته ظاهر شویم. وضعیت ظاهری به خصوص در مورد پوشش افراد در کشورهای مختلف به فرهنگ، آیین، دین و … حتی از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت و حتی به نوع کار نیز بستگی دارد.

برای ثبت نام در این دوره آموزشی کلیک کنید

بی گمان پوشش نیز یکی از مهمترین فاکتورهای هر منشی نوع پوشش ظاهری وی می باشد که معرف شخصیت او نیز است. پوشش در سازمان های مختلف بر اساس فرهنگ سازمانی و بر اساس فرهنگ هر بخش، شهر، کشور می تواند متفاوت باشد. پیش از حضور در هر سازمان شایسته است از افراد با سابقه در خصوص نوع پوشش رسمی سازمان سوال شود تا دچار مشکل نگردیم.

مسولین دفاتر

اعتماد به نفس

 اعتماد به نفس یکی از مهمترین ابزار کسب موفقیت در هزاره سوم میلادی محسوب می شود. بدیهی است در کلیه امور روزانه، حفظ اعتماد به نفس از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از گفتن جملاتی همچون "من قادر به انجام این کار نیستم" بپرهیزیم و همواره این حس را در خود تقویت نمایید که اگر فردی توانسته این کار را انجام دهد پس به طور یقین من هم می توانم.

برای کسب اعتماد به نفس می بایست به ویژگی های متمایز خود اتکا کرد. به توانایی های ویژه خود بیاندیشید و به کارهای موفقیت آمیزی که تاکنون انجام داده اید. اعتماد به نفس خود را تقویت نموده تا بتوانید در شرایط و موقعیت های مختلف بدون بروز هر گونه اضطراب و نگرانی پیروز میدان باشید.


برای ثبت نام در این دوره آموزشی کلیک کنید

مسولین دفاتر

رفتار اجتماعی و احترام به مراجعین

 منشی در سازمان می بایست رفتار اجتماعی معقولی داشته باشد. بدیهی است در هر سازمانی نکات مثبت و منفی زیادی وجود دارد. نوع برخورد افراد در مواجهه با این ویژگی ها، نشان دهنده رفتار اجتماعی ایشان است. همواره به خاطر داشته باشید سازمان شما اهدافی دارد و می بایست کلیه فعالیت های شما درون سازمان مطابق با اهداف سازمانی باشد. در چنین موقعیتی رفتار اجتماعی شما در جهت اهداف سازمانی است. انجام هر فعالیتی در سازمان که در جهت اهداف سازمانی نیست، در کار سازمان خلل ایجاد می نماید. برخی از این امور عبارتند از : – مکالمات شخصی بیش از حد – قرار بیش از حد با دوستان و رفقا در سازمان – بی احترامی به همکاران و مراجعین.

راز داری

 منشی معادل واژه Secretary بر گرفته از کلمه Secret به معنای محرمانه می باشد. منشی می بایست محرم اسرار سازمان و مدیر خود بوده و تحت هیچ شرایطی این خصیصه نباید زیر سوال رود. بسیاری از امور سازمانی از قبیل حقوق، تصمیمات متخذه، پیشنهادات کاری، استخدام، اخراج و … از طریق منشی به مدیر ارایه می گردد و این خود اهمیت راز دار بودن منشی را نشان می دهد. چه بسیار افرادی که با توجه به اسرار دریافتی از سازمان یا مدیر سو استفاده های زیادی کرده اند در نهایت موجب پشیمانی خواهد گردید. راز داری خصیصه ای است که در همه مکان ها و زمان ها و نزد همه افراد می بایست جلوه نماید.

حافظه و حضور ذهن

حافظه و حضور ذهن

 حافظه عبارت است از نگهداری وقایع گذشته و یادآوری آن در مواقع لازم. این ویژگی باعث می شود تا منشی از اولویت امور آگاهی داشته و پیگیری های لازم را در جهت اهداف سازمانی انجام دهد. جهت بهبود حافظه نیاز به تمرکز ذهن در زمان دریافت اطلاعات و ارایه به موقع آن جهت انتقال اطلاعات می باشد. به خاطر داشته باشید که در صورت وجود حافظه ای بسیار خوب، هرگز به آن متکی نباشید و همواره امور جاری سازمان را در جایی یادداشت نمایید.

برای ثبت نام در این دوره آموزشی کلیک کنید

 

قابلیت تصمیم گیری

تصمیم گیری به مفهوم انتخاب بهترین راه حل ممکن از بین راه حل های مختلف در زمان مورد نظر، بدیهی است منشی باید بتواند در محیط کاری خود از این ویژگی در شرایط و مقتضیات سازمان بهره گیرد. به طور کلی کارشناسان فرآیندهای تصمیم گیری را بر شش مرحله، شناسایی کرده اند. در ابتدا تشخیص و تعیین مشکل یا مساله ای که در راه رسیدن به اهداف سازمانی یا فردی ایجاد گردیده است، در مرحله دوم یافتن راه حل های ممکن برای رفع مشکل یا مساله مورد نظر است. مرحله سوم شامل انتخاب معیاری برای سنجش و ارزیابی راه حل های ممکن است. مرحله چهارم تعیین نتایج حاصل از هر یک از راه حل های ممکن است. و در مرحله پنجم، ارزیابی راه حل ها از طریق بررسی نتایج حاصل از آنهاست و در آخرین مرحله انتخاب یک راه از میان راه های مختلف و ارایه تصمیم نهایی است.

خلاقیت و نوآوری

 خلاقیت به مفهوم تولید یک اندیشه و فکر نو است و نوآوری عملی ساختن آن اندیشه و فکر است. یک منشی می بایست بتواند در محیط کار با استفاده از این دو ویژگی، سازمان را در جهت نیل به اهداف کمک و یاری نماید از جمله این ابتکارات می توان به مکانیزه کردن سیستم های منشی در سازمان نام برد

نحوه سخن گفتن

 شیوه و نحوه سخن گفتن نمادی از شخصیت هر فرد می باشد که بدیهی است در زمان ها و مکان های مختلف نزد افراد مختلف باید متفاوت باشد، مثلن شیوه سخن گفتن با کودکی5 ساله و مدیر قطعن متفاوت خواهد بود و در یک جمله نحوه سخن گفتن می بایست در مخاطب تاثیر گذار باشد. متذکر می شوم که مهم نیست شما چه چیزی می گویید مهم برداشت مخاطب از حرف شما است

خونسردی، حوصله، صبر

 بدیهی است در هر سازمانی روزهای سخت وجود خواهد داشت سختی در سازمان به مفهوم ایجاد شرایطی است که باعث می شود در سازمان بتوانیم با حوصله و خونسردی به فعالیت های روزمره خود برسیم. همواره به یاد داشته باشیم کلیه اعمال ما در سازمان زیر ذره بین است و افراد در شرایط سخت شخصیت های متفاوتی از خود بروز می دهند. یک مراجعه کننده عصبانی، مدیر عصبانی، همکار نگران ممکن است ما را از حالت عادی رفتاری خارج نماید. تعمق در خصوص نوع برخورد با این اشخاص، موجب کمک به حفظ خونسردی می گردد.

برای ثبت نام در این دوره آموزشی کلیک کنید

وقت شناسی

 همه ما چه در محیط کار و چه در منزل و سایر مکان ها نیازمند تنظیم وقت خود هستیم. ترتیب انجام امور روزانه روی کمیت و کیفیت آنها تاثیر خواهد گذاشت.وقت شناسی و استفاده بهینه از زمان در دسترس از ویژگی های هر منشی است. حضور پیش از ورود مدیر و ترک محل کار پس از خروج وی، انجام به موقع کارها در زمان مشخص از خصوصیات بارز منشی وقت شناس است. شناسایی اولویت های کاری هدف گذاری در کار و زندگی و شناسایی راه های رسیدن به اهداف سازمانی کمک می کند تا بتوانیم خود را بر اساس زمان برنامه ریزی نمایم.

  • Hadi academi
  • ۰
  • ۰
کفپوش سه بعدی و آسمان مجازی

سقف کشسان

ثبت نام در دوره اموزشی کفپوش سه بعدی

برای طراحی داخلی یک ساختمان یا یک سالن دیگر نیاز به سرامیک کاری ، ماله کشی ،  عایق کاری ،سنگ کاری  و … ندارید. همچنین با اجرای متریال سقف کشسان میتوانید آسمان مجازی را در اتاق و محل های سقف دار ایجاد کنید شما میتوانید با فراگیری این دو مهارت کفپوش سه بعدی و سقف کشسان وارد بازار کار بسیار جدید و مناسب شوید .

 

 کفپوش کاستو   یک متریال  از کفپوش اپوکسی است که  برای استفاده در کف اتاق ها ، سالن ها و بسیاری از محیط های گوناگون مناسب باشد. در این نوع زیر سازه بجای استفاده از رنگ اپوکسی در لایه دوم ، لایه اول و دوم را حذف شده  و تنها برای  زیر سازی کار از لایه کاستو استفاده میشود و در لایه بعد از   یک پارچه طرح دار یا سه بعدی (متناسب با سلیقه شما ) استفاده میشود و در اخر  لایه اخر لاک قرار میگیرد .

سقف کشسان

ثبت نام در دوره سقف کشسان

سقف کشسان یک فناوری جدید جهت پوشش سقف ها در ساختمان های امروزی است که نتنها در ایران بلکه دراکثر کشورهای دنیا مورد استفاده قرار میگیرد ، سقف کشسان بخاطر هزینه مناسب و راحتی در نصب گزینه مناسبی برای پوشش داخلی ساختمان ها میباشد ، این فناوری جدید با این که در نام آن از سقف استفاده شده میتوان برای پوشش دیواره ها و ایجاد پوشش برای  اجسام سه بعدی معلق در محیط ساختمان اجرا کرد و جزئی از تزئینات داخلی به شمار می آید ، اما بیشترین استفاده برای اجرا در سطوح مسطح است

کفپوش سه بعدی و پوسترهای دیواری سه بعدی هم  از این نوع بوده که با قابلیت های فراوان ،قیمتی مناسب قابل اجرا هستند . برای استفاده از کفپوش  های کاستو شما هیچ محدودیتی در استفاده از طرح های مختلف ندارید و مقاومت بسیار بالا می تواند به شما این امکان را بدهد که در شرایط و محیط های مختلف از این متریال استفاده کنید.

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

مزایای کفپوش  سه بعدی

سرعت اجرای بسیار بالا

خود تراز بودن متریال

مقاومت شیمیایی بالا

قابل شستشو و نظافت بسیار آسان 

اجرای رنگ نامحدود 

 مزایای سقف کشسان

وزن فوق العاده پایین

قابلیت نورپردازی در پشت کار

تحمل وزن بالا در هنگام ریز آوار

قابلیت شستشو

  • Hadi academi
  • ۰
  • ۰

اجاره فضای آموزشی

اجاره فضای آموزشی

در جهت نیاز سازمان ها موسسات،ادارات و اشخاص به فضای آموزشی، سالن کنفرانس و سمینار، و کلاس آموزشی، سایت کامپیوتری و کارگاه و… در جهت برگزاری کلاس های عمومی،علمی  موسسه   فضاهای آموزشی خود را با امکانات زیر در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

با امکانات پذیرایی و پخت غذاهای متنوع و عالی  و سالن عذاخوری 100 نفره

-کلاس هایی با ظرفیت 30 تا 40 نفر با امکاناتی شامل:

ویدئو پرژکتور / پرده  پرژکتور / وایتبرد و نوشت افزار / سیستم (کیس ، کیبورد ، موس ) / اسپیکر / اسپلیت / برای مشاهده عکس ها کلیک کنید

-سالن کنفرانس با ظرفبت 30  نفر برای مشاهده عکس ها کلیک کنید

-سالن سمینار با ظرفیت 300 نفر با قابلیت استفاده از میکروفن بیسیم و کمری  برای مشاهده عکس ها کلیک کنید

-6 سایت با ظرفیت 20 نفر هر سایت شامل 15 کامپیوتر(همه سایت ها دارای اسپلیت)  برای مشاهده عکس ها کلیک کنید

-فضای آزمایشگاهی و کارگاهی برق شامل تجهیزات برق  برای مشاهده عکس ها کلیک کنید

همین طور خدمات رفاهی از قبیل :

-سالن غذاخوری همراه با پذیرایی ( با هماهنگی قبلی )  ،کتابخانه، سالن مطالعه، اینترنت پرسرعت  برای مشاهده عکس ها کلیک کنید

-فضای پارک بسیار مناسب و خارج از طرح

 

 در صورت نیاز به مشاهده عکس از کلاس ها و سالن سمینار و سایت ها و فضا های آموزشی  کلیک  کنید .

 پس از بررسی های لازم فرم ذیل را تکمیل نمائید تا کلاس برای شما رزروشود .

 

آتهران – بزرگراه شیخ فضل ا… جنوب – خ. سازمان آب – خ. حاجی پور امیر – خ.کریمان – جنب مجتمع مسکونی نگین – موسسه آموزش هادی

02188241677-09392031547

  • Hadi academi