موسسه آموزش عالی هادی

برگزاری دوره های آموزشی آزاد

موسسه آموزش عالی هادی

برگزاری دوره های آموزشی آزاد

  • ۰
  • ۰
کفپوش سه بعدی و آسمان مجازی

سقف کشسان

ثبت نام در دوره اموزشی کفپوش سه بعدی

برای طراحی داخلی یک ساختمان یا یک سالن دیگر نیاز به سرامیک کاری ، ماله کشی ،  عایق کاری ،سنگ کاری  و … ندارید. همچنین با اجرای متریال سقف کشسان میتوانید آسمان مجازی را در اتاق و محل های سقف دار ایجاد کنید شما میتوانید با فراگیری این دو مهارت کفپوش سه بعدی و سقف کشسان وارد بازار کار بسیار جدید و مناسب شوید .

 

 کفپوش کاستو   یک متریال  از کفپوش اپوکسی است که  برای استفاده در کف اتاق ها ، سالن ها و بسیاری از محیط های گوناگون مناسب باشد. در این نوع زیر سازه بجای استفاده از رنگ اپوکسی در لایه دوم ، لایه اول و دوم را حذف شده  و تنها برای  زیر سازی کار از لایه کاستو استفاده میشود و در لایه بعد از   یک پارچه طرح دار یا سه بعدی (متناسب با سلیقه شما ) استفاده میشود و در اخر  لایه اخر لاک قرار میگیرد .

سقف کشسان

ثبت نام در دوره سقف کشسان

سقف کشسان یک فناوری جدید جهت پوشش سقف ها در ساختمان های امروزی است که نتنها در ایران بلکه دراکثر کشورهای دنیا مورد استفاده قرار میگیرد ، سقف کشسان بخاطر هزینه مناسب و راحتی در نصب گزینه مناسبی برای پوشش داخلی ساختمان ها میباشد ، این فناوری جدید با این که در نام آن از سقف استفاده شده میتوان برای پوشش دیواره ها و ایجاد پوشش برای  اجسام سه بعدی معلق در محیط ساختمان اجرا کرد و جزئی از تزئینات داخلی به شمار می آید ، اما بیشترین استفاده برای اجرا در سطوح مسطح است

کفپوش سه بعدی و پوسترهای دیواری سه بعدی هم  از این نوع بوده که با قابلیت های فراوان ،قیمتی مناسب قابل اجرا هستند . برای استفاده از کفپوش  های کاستو شما هیچ محدودیتی در استفاده از طرح های مختلف ندارید و مقاومت بسیار بالا می تواند به شما این امکان را بدهد که در شرایط و محیط های مختلف از این متریال استفاده کنید.

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

مزایای کفپوش  سه بعدی

سرعت اجرای بسیار بالا

خود تراز بودن متریال

مقاومت شیمیایی بالا

قابل شستشو و نظافت بسیار آسان 

اجرای رنگ نامحدود 

 مزایای سقف کشسان

وزن فوق العاده پایین

قابلیت نورپردازی در پشت کار

تحمل وزن بالا در هنگام ریز آوار

قابلیت شستشو

  • ۹۷/۰۲/۱۵
  • Hadi academi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی